sobota, 12 sierpnia 2017

Od Koneko C.D Sakura

Sakuro-chan, po mojej grzecznej prozapię o przeczytanie księgi od razu z miłym gestem spełniła moją prozapię, wtedy ja zadowolona  oparłam się o jej ramię uważnie i dokładnie  ją słuchając, gdy czytała, jednak po chwili, po wielu dowiedzionych i ciekawych informacjach przeczytanych przez Sakure stałam się strasznie śpiąca że już zasypiałam na ramieniu dziewczyny. Właśnie wtedy moja ukochana właścicielka to zauważyła, wiec przestała dalej czytać i zamknęła książkę, proponując wtedy pójście spać, wtedy nawet nie zaprzeczyłam zgodziłam się przecierając śpiąco oczka i idąc za nią do pokoiku.Tam będąc położyłam się na  wygodnym łóżku  od razu zasypiając słodziutkim snem, który towarzyszył mi bardzo długo, ponieważ nie chciało mi się z niego budzić i dlatego przez to było mnie trudno następnego dnia obudzić, jednak moja droga Sakura-chan  sobie  ze mną poradziła i mnie ze snu obudziła, lecz nie do koca, ponieważ ostatecznie i dokładnie  obudziłam się, gdy  jadłam przepyszne śniadanie zrobione przez moja ukochaną właścicielkę.Gdy sobie tak jadłam śniadanko, już całkowicie obudzona to wtedy Sakuro-chan, zadawała mi wiele pytań na które szczerze i miło odpowiadałam, jednak nie rozumiałam po co one były, aż do momentu, gdy Sakuro wszystko mi wyjaśniła opowiadając oraz  proponując mi dotłoczenie  do  miejsca które umożliwia się wykształcać  w wielu dziedzinach oraz się wiele nauczyć. Właśnie wtedy chwile się zastanowiłam nad tym co powiedziała  zjadając pozostałe resztki śniadania, aż odstawiając na pusty talerzyk sztućce odparłam na jej propozycję :

~ Jak  mogę w tym miejscu wiele się nauczyć  oraz poznać innych miłych ludzi oraz 
rozłąka z tobą nie będzie strasznie długa to bardzo chętnie dołączę do tego miejsca, które tak miło opisujesz- Uśmiechnęłam się
  - To wspaniała wiadomość!..Od razu cię tam zapiszę żebyś już od jutra uczestniczyła w zajęciach szkolnych żebyś zaaklimatyzowała się, a dziś pokażę ci to miejsce żebyś lepiej go poznała..Co ty na to ?
  ~ Dobrze - Odparłam krótko zgadzając się

Właśnie wtedy po zgodzie posprzątaliśmy po śniadaniu i obie wtedy wyszliśmy z domu, ruszywszy do miejsca zwanego  ''Szkołą''  w którym zostałam przez Sakurę oraz jej koleżankę, którą tam poznałam oprowadzona .

(Sakura-chan...Chwilowy brak wenny ....)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2