piątek, 23 czerwca 2017

Angel Lucyfer




 ''Początek wylądowania w stolicy Waszyngton''


Szczęśliwa z powodu zgody ojca w mego postanowienia o wyruszeniu na ziemie , wysychałam go do końca co miał mi do powiedzenia  jakby nigdy nic żeby troszkę dowiedzieć się o miejscu, które mi wybrał na ziemi. Gdy skończył krótko opowiada  to wtedy od razu się z nim pożegnałam, po czym dzięki moim zdolnością za teleportowałam się na miejsc, ale wtedy się zaskoczyłam , ponieważ  Wesołe miasteczko kojarzyłam w opowiadaniach za radosne , szczęśliwe i ciekawe miejsce. Tym czasem wesołe miasteczko, w którym przyszło mi się za teleportować z piekła na ziemie takie nie było! Chyba wtedy znalazłam się w tej gorszej cześć wybranego miejsca przez tatę.  Czy to źle ? Nie! Miejsce było w moich klimatach! Było mroczne i opuszczone. Żadna maszyna nie działa, a jeśli już tak było, to była na pewno niebezpieczna! Było to co lubię ! Z początku rozjeżyłam się w tym klimatycznym miejscu, a potem ruszyłam dalej poznając tereny. Uznałam później że tata  jednak wpadł w mój gust  i dobrze wybrał to grzeszne miasto . Gdy poznałam wszystkie tereny i troszkę się wyszalałam to zaczęłam planować oraz realizować swoje plany, które zaprowadziły mnie do otwarcia popularnego klubu barowo  imprezowego oraz zamieniła mnie w złego glinę, który rozwiązał wiele tajemniczych przestępstw.Dzięki realizowanych oraz udanych mych planów zaczęłam się świetnie bawić na ziemi a to był tylko początek…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2