piątek, 30 czerwca 2017

Od Koneko CD Sakury

Taki energiczny, niespodziewany upadek z wysokiego łóżka, troszkę mnie potłukł że troszkę zabolał, jednak na szczęście nic mi się nie stało takiego poważnego, wiec mogłam, wtedy na szczęście z tego upadku bez problemu wstać na cztery łapy. Tak sobie wstając powolutku z upadku, na cztery łapki, zapomniałam kompletnie o osobniku, który był zemną na łóżku i to był mój błąd, ponieważ ta osoba szybko podeszła do mnie i energicznie od tylu mnie złapała że nawet nie zauważyłam kim owa osoba była, wtedy tylko spanikowałam i skuliłam się w kłębek. Później, po paru sekundach uświadomiłam sobie że mój głośny upadek mógł obudzi, usłyszeć osobnik, który na łóżku był za mną i który mnie trzymał, wtedy gdy to sobie uświadomiłam zaczęłam się przestraszona trząść, ponieważ jako mały kotek nic nie mogłam zrobić! Na szczęście strach, panika szybko minęły , gdy usłyszałam milutki głos owej osoby, która mnie trzymała na rękach, właśnie wtedy odważyłam się spojrzeć na ową osobę. Zobaczyłam wtedy promienistą, śliczną, pachnącą ładnie dziewczynę, która się do mnie uśmiechała i ciągle do mnie mówiła, wtedy przestałam się bać i z ciekawością słuchałam ją co miała do powiedzenia.
~~~~
 - Wybacz mi jeżeli ciebie przez przypadek zawaliłam z łóżka. Naprawdę tego nie chciałam - Mówiła słodkim głosikiem dziewczyna trzymająca mnie na rekach, która mnie po chwili pogłaskała -  Pewnie jesteś głodna, podobnie jak i ja. Tak więc czas, abyśmy zjadły wspólnie śniadanie.. Co ty na to ? - uśmiechneła się do mnie radośnie różowłosa dziewczyna, a ja wtedy rozbawioną minką kiwnęłam pozytywnie kocią  główką odpowiadając jej na jej pytanie.
~~~~
Dzięki odpowiedzeniu mym pozytywnym gestem, różowłosa dziewczyna z radosnym uśmiechem zabrała mnie do wielgaśnej kuchni, po czym tam odłożyła mnie delikatnie na stół :
~~~~
~~~~
 Już wchodząc do tej kuchni od progu czułam  magię przepełniającą to pomieszczenie. Mimo braku przestrzeni wszystko było pięknie uporządkowane.Od razu rzuciło mi się w oczy bialutki blat, wiele  półek, szafek, długi drewniany stół na którym stałam oraz maleńki piekarnik ustawiony w rogu ze starannie ułożonymi, błękitnymi kafelkami.Stał wrogu,wiec wydawać się mogło, iż dzięki temu jest osamotniony, ale nie. Koło piekarnika  stał koszyk na śmieć, a powyżej znajdowały się  dwie półki na bladoniebieskiej ścianie. Jasne miseczki, talerze, garnuszki ustawione na tych półkach kontrastował
 z ciemnymi elementami mebli. Pod jedną z półek wisiał  maleńki obrazek. Koło białego ślicznego blatu na którym dużo leżało rzeczy kuchennych takich jak na przykład czajnik, mikrofalówka  stała wielka lodówka, przy której po chwili naprzeciwko jej się znalazłam,dzięki pomocy różowogłowej dziewczynie,która otwierając lodóweczkę  pozwoliła mi  samej zdecydować, wybrać jedzenie które chciałam teraz zjeść.  Ten gest był naprawdę milutki!  Dziewczyna naprawdę wydawała się być  bardzo miła oraz opiekuńcza, a jej głos rozbawiał mnie do kociego uśmiechu, oraz jej dotyk dawał mi siłę, po prostu zaczynałam ją lubić! Tak stwierdziłam rozglądając się po lodówce. Po pewnej chwili, gdy różo-włosa zapytała :
~~~
  Wiesz jak chcesz to zawsze mogę ci coś upiec?
~~~
Zdecydowałam się już co chciałam zjeść ze  weszłam do lodówki i po chwili z niej wyciągnęłam  pudełeczko z jajeczkami oraz spojżałam na dziewczynę swym uroczym, kocim spojrzeniem.Właśnie wtedy dziewczyna rozbawiona, kucnęła na przeciwko mnie, pogłaskała mnie po główce mówiąc wtedy tak do mnie:
~~~~

~ Wiec chcesz coś zjeść z jajek, ale co na przykład ? - Podniosła pudełeczko z jajek oraz mnie odkładając nas na blat - Może być jajecznica ? - Zaśmiała się wyciągając z szewki patelnie, pokazując mi ja , wtedy ja odparłam

~ Tak!...Uwielbiam jajecznice!
 ~~~~~
~~~~
Niestety, jak się odezwałam, to  dziewczyna zamarła upuszczając patelnię na ziemie, robiąc wtedy głośny hałas, wyglądało to tak , jakby mnie zrozumiała  i tym się bardzo zaskoczyła,ale tak nie mogło być, bo byłam zwyczajnym kotem...Prawda ?....



( ?)
//Ps: Cieszę się że chcesz z takim kociakiem się bawić..Dziękuje  //
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2