środa, 28 czerwca 2017

Od Sakury

Miałam zamiar, a raczej po prostu musiałam niż miałam chęć wyjścia na miasto. Nim do niego wyruszyłam musiałam zrobić trzy najważniejsze dla mnie rzeczy. Pierwsza była taka, że założyłam słuchawki na uszy, aby słuchać muzyki. Droga rzecz to założenie peleryny, aby nikt nie zauważył moich włosów i najważniejszej rzeczy, mojego miecza. A trzecia trochę mniej ważna, ale wciąż ważna to to, aby wziąć ze sobą torbę na ramie. Bez tego to się nie ruszyłabym za żadne skarby świata. Przekroczenie progu domu bez jednej z tych rzeczy, mogła mi przynieść większe problemy niż te co na codzień mogą mi się przytrafić.
Puściłam jedną z składankę najnowszych piosenek i ruszyłam w stronę miasta. Mój dom znajdowała się poza granicami miasta, więc musiałam kawałek przejść pieszo. Nie przeszkadzało mi to jednak. Szczerze mówiąc sprawiało mi to po części radość. Stanęłam na uliczce która prowadziła, aż do samego jej końca sklepów. Mało kiedy auta tu przejeżdżały bo nie chcieli utknąć w korku spowodowanym przez tłum ludzi. Przedzierając się przez wspomniany wcześniej tłum ludzi, chciałam dotrzeć do jednego ze sklepów gdzie mogłabym kupić nowe słuchawki. Co prawda kupiłam ostatnio sobie nowe, ale widziałam, że w nudnym z pobliskich sklepów są słuchawki z narysowanym koliberkiem i kwiatami. Chciałam je mieć. Przedzierałam się przez ludzi przez co na niektórych z nich wpadałam. Chciałam jaj najszybciej się wydostać. Niestety było to niedoczekanie moje. Będąc już prawie ku celu, ktoś od tyłu mnie popchnął, a ja wpadłam na kogoś. Przez co wylądowaliśmy oboje na ziemi. Niefortunnie bo osoba na którą wpadłam była pode mną i musiała udźwignąć mój ciężar.
- Przepraszam, ja naprawdę nie chciałam... - powiedziałam zakłopotana cała ta sytuacją. Jako, że mój kaptur od peleryny spadł, szybko go założyłam na głowę, aby przykryć swoje różowe włosy. Wstałam również szybko na nagi, aby nie ciążyć więcej osobie na którą to wpadłam. - Naprawdę przepraszam... - wyciągnęłam pomocna dłoń.

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2