wtorek, 11 lipca 2017

Od Mun Do Nędzny




Był  wtedy ciepły, wiosenny poranek, pożegnaliśmy się z ojcem i odeszliśmy, no cóż nawet wtedy nas nie powstrzymał i nie przejął się tym, wtedy tylko liczyła się jego praca nie my. Dlatego bez wąchania odeszliśmy z swego ojczystego świata i wyruszyliśmy na nie znane! Poznając nowy świat ! Och, czego to ja nie widziałam dzięki tej podróży,, duże wieżowce, rzeki, pomniki, stawy,  fontanny, park, po którym chodziliśmy zajadając lody. Było po prostu cudownie! Cieszyłam się że zdecydowałam się odejść z braćmi, pozwiedzać nowy świat, ale no cóż poznawanie świata bardzo męczy, wiec dlatego zatrzymaliśmy się z braćmi żeby odpocząć w  Stanach Zjednoczonych , stolicy Waszyngton położonej w południowo-wschodniej części kontynentu. Wynajęliśmy tam dom i odpoczywaliśmy od męczącej podróży ,poznawać    nowe miejsce, którym teraz się znaleźliśmy. Niestety odkąd tu przyjechałam, nie zamieniłam słowa z żadną osobą i nie zaprzyjaźniłam się z nikim. Miejsce było dla mnie nowe, duże, nieznane.  Nie łatwo było się przystosować  do mieszkania w nowym miejscu w tak krótkim czasie. Bracia nawet, wtedy nie mogli mi pomóc, ponieważ mieli wtedy swoje sprawy do załatwienia, wiec wtedy musiałam sama sobie z tym poradzić .  Dlatego postanowiłam sama jakoś się do tego wszystkiego przystosować i jakoś znaleźć przyjaciół lub kogoś z którym mogła bym porozmawiać, wiec dlatego wyruszałam pewnej gwieździstej nocy na spacer mając  nadzieje  że kogoś miłego po drodze spotkam.Niestety tak sobie spokojnie spacerując i zwiedzać okolice, pewnej chwili ubrałam słuchawki i puściłam swoje ulubione piosenki i wtedy  wciągnęłam  się w melodię, śpiewając i tańcząc, przez to nie patrzyłam gdzie idę . Dlatego przez to w pewnej chwili moja nieuwaga dała mi w kość w postaci osoby, która pojawiła się jakby znikąd. Zderzyliśmy się. Mój telefon z słuchawkami wypadła mi z rąk, zaś ja upadłam na podłogę z cichym jękiem.


-U-ugh..Przepraszam, powinnam była patrzeć na to dokąd idę- spojrzałam w stronę poszkodowanej osoby.


( Nędzny ?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2