środa, 5 lipca 2017

Od Sakury CD Koneko

Małego kotka coś trapiło, więc się zapytałam a ona wytłumaczyła mi wszystko. Wsłuchałam się w to co ma mi do powiedzenia w między czasie przyrządzałam obiecaną jajecznicę. Miałam nadzieję, że jej posmakuje. 
- Miałaś kiedyś tak że sądziłaś że byłaś kimś innym i wszystko co miałaś jako ta osoba czyli wspomnienia, życie, rodzina, tożsamość i takie tam, było tylko twoim wybujałym snem, który tak się szybko zakończył pokazując ci rzeczywistość oraz prawdziwą to samoś  którą  w ogóle nie znasz? - spytała się smutnym głosem, a ja zwróciłam na nią swój wzrok - Na pewno nie! - dodała po chwili - Ja tak mam teraz. Uważałam się na kogoś kim chyba nie jestem, wiec teraz nie wiem kim jestem, wiec nie mogę ci odpowiedzieć  na twe pytanie związane z moim imieniem, ponieważ nie wiem jakie mam, jednak jeśli chcesz to możesz mnie nazywać '' Neko''...To po Japońsku kotek, prawda ?... Podoba mi się i pasuje, wiec jeśli chcesz możesz mnie tak nazywać - na jej pyszczku pojawił się uroczy uśmiech, który zapadł mi w pamięci.
- Dobrze - odpowiedziałam, wciąż zastanawiając się nad słowami kotka. Chciałabym jej coś odpowiedzieć, jednak nie wiedziałam za bardzo. Wreszcie nie spotyka się takich przypadków często, a przynajmniej według mnie. 
- A powiedz mi jeszcze przed rozpoczęciem twego gotowania, jak ty się wabisz?...Jak mam do ciebie mówić? - spytała się zaciekawiona, merdając w jednym tempie ogonkiem. 
- Jak ja się wabię? No tak, jeszcze ci się nie przedstawiłam. Jestem Sakura, ale możesz do mnie mówić jak tylko zechcesz - uśmiechnęłam się. - Dużo osób mówi mi inaczej, więc nie będzie mi to przeszkadzać jak będziesz się zwracać na mnie inaczej - odparłam. - Chodźmy jeść! - opowiedziałam, nakładając na talerzyk upieczoną jajecznicę. Położyłam talerzyki na stół, po czym podeszłam po Neko, aby wziąć ją z blatu. - Smacznego! - powiedziałam szczęśliwa, składając ręce razem. - Częstuj się Neko-chan - uśmiechnęłam się szeroko. Ugryzłam kawałek swojej kanapki, który był przepyszny.
 Po czym zaczęłam się zastanawiać nad tym co powiedziała mi wcześniej Neko. 
- Wiesz co do twojej wypowiedzi z wcześniej to nie wiem co mam ci wciąż odpowiedzieć, ale możesz wiedzieć, że zawsze możesz na mnie liczyć. Pomogę ci no i będzie mi miło, jeżeli zostaniesz ze mną - spojrzałam się na nią z uśmiechem. 

<Koneko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2